Related:
Create New Tag
JCWpp88 JCWpp88
12/21/2011 6:48 PM

not looking to spend a fortune here but lemme know what you have
easier to text me cuz i always have my phone on me 562 5004386
must be black or raw NO OTHER COLORS!
and i wont buy unless you have refs, i prefer using paypal, and you gotta show me detailed pics
HMU

Ride it till it Breaks
REFS- Spikez5(x4)

[LINK TO IMAGE]

| Quote
Piffery Piffery
12/21/2011 6:53 PM

I got a black 30T Sprocky Balboa.
[LINK TO IMAGE]

Refs: BEASTASSDICKwink, ecuadevil, X_Woody_X, Showtime402, the balt, effigy, Bmxmasta249, LucasRidesBikes, Strange639

| Quote
JCWpp88 JCWpp88
12/21/2011 6:55 PM

pricee?

Ride it till it Breaks
REFS- Spikez5(x4)

[LINK TO IMAGE]

| Quote
Piffery Piffery
12/21/2011 6:58 PM

$20 shipped

Refs: BEASTASSDICKwink, ecuadevil, X_Woody_X, Showtime402, the balt, effigy, Bmxmasta249, LucasRidesBikes, Strange639

| Quote
JCWpp88 JCWpp88
12/21/2011 7:00 PM
Piffery wrote:

$20 shipped

idk man looks kinda beat up to me i wouldnt really wanna spend over 10-15 bucks on it

Ride it till it Breaks
REFS- Spikez5(x4)

[LINK TO IMAGE]

| Quote
edymna edymna
12/21/2011 8:48 PM
JCWpp88 wrote:

idk man looks kinda beat ...more

you pretty much are. hes paying for the shipping. if i were you, i would hop on that


4 PEGS ALL DAY

| Quote
JCWpp88 JCWpp88
12/23/2011 2:40 AM

bump

Ride it till it Breaks
REFS- Spikez5(x4)

[LINK TO IMAGE]

| Quote
HAROF2 HAROF2
12/23/2011 6:13 AM

i got a fit blade in purple like new, 30t tiny fade in 3 spots i think, [LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]

FREE WI-FI FROM FIT?!?! BIKECHECK DUDES!
refs- TCbmx(x2), bmx4life121303, mohawk, iridebmx2122, louie101202, loco_for_riding, daniel21, BMX2LIV(x2), supremelylazzy, lirider187(x2).

| Quote
stayfitforlife13 stayfitforlife13
12/23/2011 6:24 AM

older shadow sproket 28 tooth strong as FUCK hah ill post a pic in a few ok

whole bike
parts
i bike becasue i bike
6033035824
stolenbmxit13@aol.com

| Quote
JCWpp88 JCWpp88
12/23/2011 10:19 AM
HAROF2 wrote:

i got a fit blade in ...more

dude i put up there only black or raw sorry

Ride it till it Breaks
REFS- Spikez5(x4)

[LINK TO IMAGE]

| Quote
JCWpp88 JCWpp88
12/23/2011 10:20 AM
stayfitforlife13 wrote:

older shadow sproket 28 ...more

id like to see that

Ride it till it Breaks
REFS- Spikez5(x4)

[LINK TO IMAGE]

| Quote
stayfitforlife13 stayfitforlife13
12/23/2011 1:42 PM

my computers being gay and i cant upload but u can text me ill send u it or email?

whole bike
parts
i bike becasue i bike
6033035824
stolenbmxit13@aol.com

| Quote
HAROF2 HAROF2
12/23/2011 4:27 PM
HAROF2 wrote:

i got a fit blade in ...more

JCWpp88 wrote:

dude i put up there only ...more

i can polish it to raw if this guy dont want it.

FREE WI-FI FROM FIT?!?! BIKECHECK DUDES!
refs- TCbmx(x2), bmx4life121303, mohawk, iridebmx2122, louie101202, loco_for_riding, daniel21, BMX2LIV(x2), supremelylazzy, lirider187(x2).

| Quote
JCWpp88 JCWpp88
12/27/2011 4:52 PM
stayfitforlife13 wrote:

my computers being gay and ...more

yah sorry i rarely check this shit jrcurl91@aol.com
and how much for that sheet?

Ride it till it Breaks
REFS- Spikez5(x4)

[LINK TO IMAGE]

| Quote
JCWpp88 JCWpp88
12/27/2011 4:53 PM
HAROF2 wrote:

i can polish it to raw if ...more

naw im good it never looks as good as it does when i comes outta the factory
unless you sell it super cheap to me its a no go

Ride it till it Breaks
REFS- Spikez5(x4)

[LINK TO IMAGE]

| Quote
TCbmx. TCbmx.
12/27/2011 4:56 PM

silver /raw fly circulo 28t 30 shipped with stickers and adapters

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

| Quote
JCWpp88 JCWpp88
12/27/2011 4:58 PM
TCbmx. wrote:

silver /raw fly circulo ...more

no pics???

Ride it till it Breaks
REFS- Spikez5(x4)

[LINK TO IMAGE]

| Quote
TCbmx. TCbmx.
12/27/2011 5:07 PM
[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

| Quote
TCbmx. TCbmx.
12/27/2011 5:08 PM

its just greasy in the pic

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

| Quote
stayfitforlife13 stayfitforlife13
12/27/2011 6:24 PM

Like 30 shipped its super strong text me akgnd ill send u the pics 6033035824

whole bike
parts
i bike becasue i bike
6033035824
stolenbmxit13@aol.com

| Quote
JCWpp88 JCWpp88
12/29/2011 2:28 PM

Bump

Ride it till it Breaks
REFS- Spikez5(x4)

[LINK TO IMAGE]

| Quote
Phocraken Phocraken
12/29/2011 4:50 PM
Photo
Just texted you

Refs: 1of1547, tito24, Dee Hos, Jesse_dean, Eclat (X2), The balt, Flocka Myers, milou, tfot09, gensis, loco_for_riding, ScramHype, BEASTASSDICK

| Quote
stayfitforlife13 stayfitforlife13
1/16/2012 9:19 AM

did u ever get the pics i sent?

whole bike
parts
i bike becasue i bike
6033035824
stolenbmxit13@aol.com

| Quote

Post a Reply

Cool Wink Smile Tongue Laughing Shocked Sick Angry Blink Sad Unsure Kissing Woohoo Grinning Silly Pinch Sideways Whistling Evil Dizzy Blush Cheerful Huh Dry

See All Deals ยป

THE SHOP