1 of 2
C50_magma_dragon_1410547467 TheRadDragon Quote
4/24/2014 7:24 PM
C50_10654167_10204781251236326_1160619552_n_1410147278 sundaybmxRR Quote
4/24/2014 7:27 PM
instagram-

Tristan_ibmx


he looks like a douche
C50_012_1363742799 Aav1996 Quote
4/24/2014 9:33 PM
Blah blah blah

dont fuck with people and try to scam them.
C50_img_3892b_1411220103 brianoob Quote
4/24/2014 9:40 PM

Aav1996 wrote: Blah blah blah

dont fuck ...more

Aav1996 wrote: Blah blah blah

dont fuck with people and try to scam them.

That's obviously another person lol???
C50_012_1363742799 Aav1996 Quote
4/24/2014 9:41 PM

Aav1996 wrote: Blah blah blah

dont fuck ...more

Aav1996 wrote: Blah blah blah

dont fuck with people and try to scam them.

brianoob wrote: That's obviously another ...more

brianoob wrote: That's obviously another person lol???

Is it really? haha my bad lemee take it off
C50_saul_goodman_1389679964 isnowyaznV2 Quote
4/24/2014 11:22 PM
I've been messaging him and he says I'm "harassing" and "stalking" him. I cussed lightly once or twice and I didn't sound "ghetto" and he's trying to report me on FB and all this dumb crap. What an idiot..
C50_10654167_10204781251236326_1160619552_n_1410147278 sundaybmxRR Quote
4/25/2014 1:32 AM

isnowyaznV2 wrote: I've been messaging him ...more

isnowyaznV2 wrote: I've been messaging him and he says I'm "harassing" and "stalking" him. I cussed lightly once or twice and I didn't sound "ghetto" and he's trying to report me on FB and all this dumb crap. What an idiot..

We should all add this kid at once & spam his facebook wall with some good ol' lemonparty/spacedicks content.


Lolwut.
C50_img_20140614_163252_2004512666_1402756553 T-rider Quote
4/25/2014 2:21 AM

isnowyaznV2 wrote: I've been messaging him ...more

isnowyaznV2 wrote: I've been messaging him and he says I'm "harassing" and "stalking" him. I cussed lightly once or twice and I didn't sound "ghetto" and he's trying to report me on FB and all this dumb crap. What an idiot..

sundaybmxRR wrote: We should all add this kid ...more

sundaybmxRR wrote: We should all add this kid at once & spam his facebook wall with some good ol' lemonparty/spacedicks content.


Lolwut.

Yes! I am going to spam the shit out of his instagram
C50_s_m_gravity_400pix_1370722046 handlebar-to-face Quote
4/25/2014 7:20 AM
C50_54jnirtd_1384996611 Roqfan Quote
4/25/2014 7:29 AM

sundaybmxRR wrote: instagram-

Tristan_ibmx


he ...more

sundaybmxRR wrote: instagram-

Tristan_ibmx


he looks like a douche

Guess he deleted it I can't find it
C50_img_20140614_163252_2004512666_1402756553 T-rider Quote
4/25/2014 7:45 AM

sundaybmxRR wrote: instagram-

Tristan_ibmx


he ...more

sundaybmxRR wrote: instagram-

Tristan_ibmx


he looks like a douche

Roqfan wrote: Guess he deleted it I ...more

Roqfan wrote: Guess he deleted it I can't find it

Same. He deleted the other photos on his fb aswell.
C50_magma_dragon_1410547467 TheRadDragon Quote
4/25/2014 8:13 AM
I still see his photos on fb...
C50_s_m_gravity_400pix_1370722046 handlebar-to-face Quote
4/25/2014 8:15 AM
We must have scammer meme contest
C50_magma_dragon_1410547467 TheRadDragon Quote
4/25/2014 8:16 AM

handlebar-to-face wrote: We must have scammer meme ...more

handlebar-to-face wrote: We must have scammer meme contest

LOOL, go for it...
C50_mexican_zoidberg_avatar_picture_12392_1367775905 adamnmexican Quote
4/25/2014 8:22 AM
This is why I only buy from shops lol
C50_photo_1400242483 Ricked_Em Quote
4/25/2014 8:22 AM
He's a red wings fan= automatic downs syndrome
C50_photo_1400242483 Ricked_Em Quote
4/25/2014 8:23 AM
Wonder which one of his boyfriends is taking this picture
C50_img_394069635001594_1411698528 dave lawrence Quote
4/25/2014 8:42 AM
Welp, moral of the story, don't scam people.

Honestly, reach out to his friends on FB and let them know what he did. Add him, and post it all over his FB wall (show proof AKA what he promised and what you got via photos and discussions etc). Send it to his friends and family as well.

Pressure from everyone will aid you in getting your stuff back, or clearing things up.
C50_magma_dragon_1410547467 TheRadDragon Quote
4/25/2014 8:45 AM
yeah, i tried to get a hold of his mother if she is his mother, looks like it, but only could not get a hold of her at this time, going to try again
C50_img_394069635001594_1411698528 dave lawrence Quote
4/25/2014 11:36 AM

TheRadDragon wrote: yeah, i tried to get a ...more

TheRadDragon wrote: yeah, i tried to get a hold of his mother if she is his mother, looks like it, but only could not get a hold of her at this time, going to try again

Facebook Message everyone you can. Let them know how much of a putz this kid it.
C50_magma_dragon_1410547467 TheRadDragon Quote
4/25/2014 1:21 PM

TheRadDragon wrote: yeah, i tried to get a ...more

TheRadDragon wrote: yeah, i tried to get a hold of his mother if she is his mother, looks like it, but only could not get a hold of her at this time, going to try again

dave lawrence wrote: Facebook Message everyone ...more

dave lawrence wrote: Facebook Message everyone you can. Let them know how much of a putz this kid it.

I managed to message a some before he deleted his facebook
C50_img_20140614_163252_2004512666_1402756553 T-rider Quote
4/25/2014 1:34 PM

TheRadDragon wrote: yeah, i tried to get a ...more

TheRadDragon wrote: yeah, i tried to get a hold of his mother if she is his mother, looks like it, but only could not get a hold of her at this time, going to try again

dave lawrence wrote: Facebook Message everyone ...more

dave lawrence wrote: Facebook Message everyone you can. Let them know how much of a putz this kid it.

TheRadDragon wrote: I managed to message a ...more

TheRadDragon wrote: I managed to message a some before he deleted his facebook

Lol
C50_g0484983_1398031112 EatMyButt Quote
4/25/2014 2:26 PM
Don't stop, you have him on tilt. He is scared if he deleted his FB and IG acts.

I would blow up his mothers phone non-stop until I got some response.
C50_magma_dragon_1410547467 TheRadDragon Quote
4/25/2014 2:31 PM

EatMyButt wrote: Don't stop, you have him ...more

EatMyButt wrote: Don't stop, you have him on tilt. He is scared if he deleted his FB and IG acts.

I would blow up his mothers phone non-stop until I got some response.

Yeah i am trying to get a hold of his mother...
C50_10654167_10204781251236326_1160619552_n_1410147278 sundaybmxRR Quote
4/25/2014 2:46 PM
his instagram is still activated, found this girl with the same last name, possibly sister?

https://www.facebook.com/michaelynne.pickard.5?fref=ts

same with her & her


Going to do a bit more investigating & see if I can find a parent or something.
C50_g0484983_1398031112 EatMyButt Quote
4/25/2014 2:46 PM
try spokeo.com to see if you can find an alternate number
C50_10654167_10204781251236326_1160619552_n_1410147278 sundaybmxRR Quote
4/25/2014 2:50 PM
The second "her" link I posted above, if you go to her "about" thing on facebook, it comes up with a bunch of family members. mostly just "sisters" but also aunts & uncles, maybe you can reach them somehow
C50_magma_dragon_1410547467 TheRadDragon Quote
4/25/2014 3:35 PM

sundaybmxRR wrote: The second "her" link I ...more

sundaybmxRR wrote: The second "her" link I posted above, if you go to her "about" thing on facebook, it comes up with a bunch of family members. mostly just "sisters" but also aunts & uncles, maybe you can reach them somehow

Thanks, i have done so...
C50_saul_goodman_1389679964 isnowyaznV2 Quote
4/25/2014 3:51 PM
That faggot blocked me. I can't see if he's in her pictures, but it looks kinda like him if I remembered.
C50_magma_dragon_1410547467 TheRadDragon Quote
4/25/2014 4:06 PM

isnowyaznV2 wrote: That faggot blocked me. I ...more

isnowyaznV2 wrote: That faggot blocked me. I can't see if he's in her pictures, but it looks kinda like him if I remembered.

it's him, he blocked me too, but i think he may have deleted his facebook
1 of 2

Post a Reply

Cool Wink Smile Tongue Laughing Shocked Sick Angry Blink Sad Unsure Kissing Woohoo Grinning Silly Pinch Sideways Whistling Evil Dizzy Blush Cheerful Huh Dry